تفاهم نامه همکاری

انتعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی در محل اتاق شورای دانشکده برگزار شد.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۹ کد : ۶۹۴۵۲ دستاوردهای واحد عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۸۰
انتعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی در محل اتاق شورای دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی تربیت مدرس، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی امضا کردن. دکتر مهدی اسکندری سرپرست جهاددانشگاهی تربیت مدرس با ابراز خرسندی و اعلام آمادگی جهت همکاری در زمینه های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی و استفاده از تمامی ظرفیت های و نیرو های نخبه در جهاددانشگاهی اعلام نمودن .

در ادامه خانم دکتر بسطامی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی افزودن: با توجه به ظرفیت و توانایی این نهاد انقلابی در انجام پروژه های ملی ، فرهنگی و آموزشی  و همکاری به وجود آمده بین دو مجموعه و استفاده از ظرفیت های یک دیگر انشاء الله شاهد انجام پروژه های کلان در سطح ملی جهت رفع نیاز های کشور همچنین در حوزه فرهنگی و آموزشی باشیم. در ادامه ایشان افزودن: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین جهاددانشگاهی و دانشکده در جهت بسط و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات تجربه و تخصص آنان است.

کلید واژه ها: انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک تربیت مدرس


( ۱ )

نظر شما :