برگزاری اولین دوره ی ملی فن فرهنگ

با تلاش معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس اولین دوره ی طرح ملی فن و فرهنگ برگزار شد.

۰۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۹ کد : ۷۲۰۲۸ معاونت فرهنگی عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۹۲
سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس با همکاری اداره ارتباط با صنعت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار نمود؛ << بازدید علمی فرهنگی اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در قالب طرح ملی هماهنگ فن فرهنگ>>
با تلاش معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس اولین دوره ی طرح ملی فن و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی تربیت مدرس،  معاونت فرهنگی واحد تربیت مدرس و با همکاری اداره ارتباط با صنعت  دانشکده فنی و مهندس دانشگاه تربیت مدرس  بازدید جمعی از اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان گروه های مواد و مهندسی معدن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در هلجرد برگزار شد.

دکتر مهدی اسکندری سرپرست جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس ، ضمن خیر مقدم به دکتر مهدی محسنی معاون پژوهشی دانشکده، آقای دکتر سید محمد مهدی هادوی از بخش مواد و خانم دکتر فاطمه پوراصغریان از بخش معدن و دانشجویان با بیان اینکه: پژوهشکده فرآوری  مواد معدنی و جهاددانشگاهی با تجهیزات و نخبگان و اعضای هیات علمی خود این آمادگی را دارد در کنار دانشگاه و صنعت برای حل مشکلات کشور گام های اساسی را بردارد. در ادامه دکتر مهدی محسنی معاون پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی ضمن تشکربابت هماهنگی و بازدید از امکانات پزوهشکده فرآوری  مواد معدنی و جهاددانشگاهی در مجتمع شهدای جهاددانشگاهی خواستار برنامه ریزی و ادامه همکاری در گروه های مختلف علمی با دانشگاه شد.

  حاضرین در برنامه مذکور ضمن بازدید از پژوهشکده فرآوری مواد معدنی جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس، با بخش های مختلف پژوهشکده مذکور آشنا و در جریان فعالیت ها، اقدامات و ظرفیت های موجود قرار گرفته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مربوطه دریافت نمودند. همچنین در ادامه برنامه، با بازدید از پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، حاضرین با جدید ترین تولیدات جهاد دانشگاهی در

حوزه گیاهان دارویی، داروهای خاص و امثالهم آشنا شدند.

کلید واژه ها: بازدید مجتمع هلجرد دانشکده فنی و مهندسی مهدی اسکندری مهدی محسنی


( ۱ )

نظر شما :