معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تربیت مدرس با همکاری پژوهشکده فرآوری مواد معدنی برگزار می کند:

وبینارهای آموزشی تخصصی-کاربردی : " مدلسازی منابع معدنی در نرم افزار DataMine (مقدماتی) " و "کاربرد ArcGIS در زمین شناسی و مهندسی معدن (مقدماتی)"

۰۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷ کد : ۳۸۳۳۲ معاونت آموزش تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۹۱
وبینارهای آموزشی تخصصی-کاربردی :  " مدلسازی منابع معدنی در نرم افزار DataMine  (مقدماتی) " و "کاربرد ArcGIS در زمین شناسی و مهندسی معدن (مقدماتی)"

وبینارهای آموزشی تخصصی-کاربردی :

" مدلسازی منابع معدنی در نرم افزار DataMine  (مقدماتی) " و "کاربرد ArcGIS در زمین شناسی و مهندسی معدن (مقدماتی)"

طراحی یک معدن، کلیدی ترین مرحله معدن کاری می باشد. برای انجام صحیح این طراحی، نیاز به نرم افزاری قوی و سه بعدی است تا بتوان مدلی کامل از معدن تهیه کرد. DataMine نرم افزاری است که با به کارگیری الگوریتم های طراحی و برنامه ریزی معدن می تواند در کنار نرم افزار ArcGIS با ایجاد یک پایگاه مناسب داده فضایی ایده آل جهت دسترسی به اطلاعات زمین شناسی و معدنی فراهم کند وکمک شایانی به مهندسان و طراحان معدن برای برنامه ریزی تولید و تعیین محدوده نهایی معدن داشته باشد. در این راستا جهاد دانشگاهی تربیت مدرس، با شناخت نیازمندی های موجود در صنعت معدن و ارتباط با متخصصین این حوزه، در نظر دارد اقدام به برگزاری وبینارهای تخصصی- کاربردی با موضوعات"مدلسازی منابع معدنی در نرم افزار DataMine (مقدماتی)" و " کاربرد ArcGIS در زمین شناسی و مهندسی معدن (مقدماتی)" نماید تا بنابر رسالت خود، با ارتقای دانش فنی و توانمند سازی نیروی انسانی در این حوزه، گام کوچکی در دانش افزایی متخصصین این صنعت بردارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان این مجموعه با شماره 6-66565585 داخلی 101 ، 105 و 09309558243آماده پاسخگویی خواهند بود .

لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آنلاین دوره مدلسازی منابع معدنی در نرم افزار Datamine (مقدماتی) :

http://tmodares.jdereg.ir/home/ClassInfo?classid=613099

لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آنلاین دوره کاربرد ArcGIS در زمین شناسی و مهندسی معدن (مقدماتی):

http://tmodares.jdereg.ir/home/ClassInfo?classid=613110

کلید واژه ها: مدلسازی منابع معدنی در نرم افزار DataMine کاربرد ArcGIS در زمین شناسی و مهندسی معدن جهاددانشگاهی واحد تربیت مدرس


( ۴ )

نظر شما :